Forum des Médecins Au Maroc Index du Forum

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

working in Maroc

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum des Médecins Au Maroc Index du Forum -> La Médecine Au Maroc -> Discussion entre Médecins -> Entraide Professionnelle
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
omar164
Touriste
Touriste

MessagePosté le: Mar 19 Mar - 17:34 (2013)    Sujet du message: working in Maroc Répondre en citant

Sorry for my English post .

I'm a medical student in Egypt at my last year and I wanted to work as a doctor in Maroc in Agadir . I need to know the salaries of doctors in Maroc . and what's your advice for me about working in Maroc ?

Translation in French by GOOGLE  :

Pardon pour mon post en anglais.

Je suis un étudiant de médecine en Égypte, à ma dernière année et je voulais travailler comme médecin dans Maroc à Agadir. J'ai besoin de savoir les salaires des médecins dans Maroc. et quel est votre conseil pour moi de travailler dans Maroc?

Merci Beaucoup 
Smile

MessagePosté le: Mar 19 Mar - 17:34 (2013)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
anafarhan
Debutant
Debutant

MessagePosté le: Mer 3 Avr - 00:16 (2013)    Sujet du message: working in Maroc Répondre en citant

the salary of a doctor in morroco is : 8800dhs.
fatizo
Soleil
Soleil

MessagePosté le: Mar 9 Avr - 22:00 (2013)    Sujet du message: working in Maroc Répondre en citant

Thanks for your publication . I feel you have a dream for our country specifically AGADIR . For an egyptien's doctor you must have the  equivalence of your diploma . if you want to work in the privates clinics , each one pay its employees according to the recipe example '( from 50dh for each patient the minimum) or the clinics pay  its employees per months ( 5000DH and more ).  in the public sector you must pass contest a contest called integration with state, salary from 8800dh  but you must accept to work in the small villages and away from civilization . other possibilté , you can to open your private practice , totaly of minimum depence if you buy old equipment 50000DH without depence for each month . have nice day . Okay  

sorry for my english  Cool
omar164
Touriste
Touriste

MessagePosté le: Jeu 11 Avr - 23:37 (2013)    Sujet du message: working in Maroc Répondre en citant

Merci a votre reponse  Smile

I have another question , can I work in Maroc as an intern doctor in public or private hospitals ?
I'm now preparing for USMLE , can I work with it in Maroc ?
What is needed from me to work there in Maroc ?

and thank you so much doctors ...

J'ai une autre question, puis-je travailler dans Maroc en tant que docteur interne dans les hôpitaux publics ou privés?
Je suis en train de préparer pour USMLE, puis-je travailler avec elle dans Maroc?
Qu'attend-on de moi pour y travailler en Maroc?

et merci tellement , docteurs ...
Soleil
Soleil

MessagePosté le: Ven 12 Avr - 21:28 (2013)    Sujet du message: working in Maroc Répondre en citant

Salam , USMLE????? what is it ? for your question  , you must contact our consula on your ministre in egypte , to know if there is a partnership betwenn egypt and morocco . 
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 08:49 (2017)    Sujet du message: working in Maroc

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum des Médecins Au Maroc Index du Forum -> La Médecine Au Maroc -> Discussion entre Médecins -> Entraide Professionnelle Toutes les heures sont au format GMT
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | créer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation